Placeholder image

مقالات مرتبط

بهترین مانتو برای سفر

بهترین مانتو برای سفر

روزهایی که در سفر، سپری می‌کنیم می‌تواند یکی از شیرین‌ترین روزهای زندگی‌مان باشد به شرطی که راحت باشیم و چیزی برای درگیر کردن ما وجود نداشته باشد. یکی از مهم‌ترین شروط داشتن احساس راحتی و آرامش، در سفر، پوشیدن مانتو های آزاد و زیبا است. در صورتی که در سفرهای کاری یا تفریحی‌تان، لباس‌های زیبا و راحت، بر تن داشته باشید، علاوه بر تجربه کردن لحظه‌های شاد و شیرین‌تر، به علت داشتن استایل شیک و زیبا، فرصت گرفتن عکس‌های متنوع جذاب نیز خواهید داشت.

12 مدل مانتو کاربردی برای سفر

قطعا شما می‌توانید استایل‌های مختلفی را برای زمان سفر رفتن انتخاب کنید و هیچ محدودیتی برای انتخاب استایل خاصی زمان سفر رفتن ندارید و تنها ما در ادامه این مطلب، سعی می‌کنیم تعدادی از استایل‌های کاربردی را جهت تجربه کردن سفری‌ راحت‌تر و شیرین‌تر، خدمت شما عزیزان، پیشنهاد کنیم. با ما همراه باشید.

مانتو نخی

مانتو نخی، یک مدل مانتو کاملا خنک، راحت و آزاد محسوب می‌شود و یک انتخاب عالی برای سفرهای تابستانی به مناطق گرم است، زمان پوشیدن مانتو نخی، خبری از دردسرهای گرمای هوا مثل عرق سوز شدن یا گرما زدگی و .... نیست و می‌توانید با خیال راحت، در گرم‌ترین هوای سال، پاساژ گردی و خیابان‌گردی کنید و به هیچ وجه، نگران گرمای هوا نباشید.

مانتو

مانتو جین

مانتو جین، یک مانتوی مقاوم و شیک، مناسب برای سفرهای گژوال و مناطق خنک‌تر محسوب می‌شود، مانتو جین به علت دوخته شدن با پارچه ضخیم‌تر، بیشتر یک نوع مانتوی پاییزی محسوب می‌شود و برای سفر کردن به مناطق سرد کشور، کاربرد دارد. اگر به فکر ست کردن یک استایل شیک و جذاب با مانتو جین هستید، می‌توانید مانتو جین را با کتانی و تیشرت سفید، ست کنید تا یک استایل بی‌نظیر و رویایی داشته باشید.

مانتو کتان

مانتو کتان، مانتویی راحت و تنفس‌پذیر، مناسب برای فصول مختلف سال و استفاده روزانه است، با توجه به اینکه مانتوهای کتان، از تنوع رنگی فوق العاده بالایی برخوردار است، این روزها بسیاری از دختر خانم‌های جوان با سلیقه‌های استایل متفاوت، عاشق مانتو کتان هستند و با این مانتو، سبک‌های استایل جذاب متنوعی را طراحی می‌کنند.

مانتو

مانتو جلو باز

مانتو جلو باز، از حوالی سال 2000 جزو ترندترین مانتوهای ایرانی بوده است و هنوز نیز پرطرفدار است، شما می‌توانید مانتو جلو باز را با انواع تیشرت‌های رنگی دخترانه ست کنید و یک استایل شیک و فانتزی در سفرهای تفریحی‌تان داشته باشید.

مانتو عبایی

اگر اهل چادر سر کردن هستید و تصور می‌کنید که استفاده از چادر در حین سفر، برای شما سخت است و علاقه ندارید که بدون چادر باشید، مانتو عبایی برای شما یک انتخاب ایده آل است، مانتو عبایی یک نوع مانتوی کاملا بلند است که طول قد آن، تقریبا تا حوالی مچ پا می‌رسد

مانتو پاییزی

مانتو پاییزی با پارچه‌های گرم‌تر و ضخیم‌تر دوخته می‌شود مختص سفرهای پاییزی به مناطق خنک است، اگر قصد دارید در فصل زمستان یا پاییز سفر کنید، خرید یک مانتو پاییزی برای شما واجب است، البته حتی اگر قصد سفر کردن در فصل‌های گرم سال یعنی بهار و تابستان به مناطق سردسیر دارید نیز پیشنهاد می‌شود برای حفاظت از بدن‌تان در برابر سرمای هوا، از مانتو پاییزی استفاده کنید تا گرمای بدن‌تان، حفظ شود.

مانتو بلند

مانتو بلند، مناسب برای سفرهای رسمی‌تر است و از شما در برابر باد و سرما، محافظت می‌کند، فراموش نکنید که مانتو بلند با مانتو عبایی، تفاوت دارد چون قد مانتو عبایی تا حوالی مچ پا می‌رسد اما قد مانتو بلند، این میزان نیست و تقریبا طول مانتو بلند تا حوالی زانو می‌رسد.

مانتو اسپرت

در میان تمامی مدل‌های مانتو در ایران، مانتو اسپرت، جزو آن دسته از سبک‌های مانتو است که همیشه ترند روز است و هیچگاه از تعداد طرفداران آن، کم نمی‌شود. اگر به دنبال یک مدل مانتو شیک و خاص و همه پسند برای انواع سفرهای کاری و تفریحی هستید، شک نکنید که مانتو اسپرت، برای شما بهترین انتخاب است.

مانتو پشمی

با وجود مانتو پشمی، دیگر نیازی نیست که از سفرهای ناگهانی در زمستان، فراری باشید! مانتو پشمی، بدن شما را در سردترین درجه هوا نیز کاملا گرم نگه‌ می‌دارد و موجب حفظ گرمای بدن شما در هوای سرد می‌شود، اگر شما نیز می‌خواهید که سفرهای راحت و بی‌دردسری در روزهای سرد سال داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما یک مانتو پشمی برای خودتان بخرید.

مانتو

مانتو ضد آب

مانتو ضد آب، جزو آن دسته از مانتوهای کمترشناخته‌شده‌ای است که بیشتر برای سفرهای بارانی به مناطق بارانی و مرطوب کشور کاربرد دارد، اگر شما اهل سفرهای بارانی هستید و دوست ندارید که بعد از هر پیاده روی ساده در سفر زیبای‌تان، تمامی لباس‌های تان، خیس آب شود، به مانتو ضد آب، نیاز دارید.

مانتو مینیمال

مانتو مینیمال، در اوج سادگی، زیبا و جذاب است و می‌توانید به کمک مانتو مینیمال، یک استایل شیک و زیبا برای خودتان طراحی کنید، فراموش نکنید که مانتو ترند، جزو آن دسته از مانتوهای ایرانی است که همیشه ترند بوده و است و هیچگاه از مد نخواهد افتاد. پس اگر نمی‌خواهید که سال‌های دیگر،

مانتو شومیزی

مانتو شومیزی، یک انتخاب عالی برای سفرهای خانوادگی یا دوستانه محسوب می‌شود، اگر قصد رفتن به یک سفر شاد دخترانه را دارید، هیچ انتخابی برای شما بهتر از یک شومیز مانتویی پاستلی با رنگ‌های آبنباتی نیست، فراموش نکنید که اگر می‌خواهید حس و حال شاد و جذابی را در سفر پیش‌ روی‌تان، تجربه کنید در قدم اول، باید به فکر استایل‌تان باشید و مانتو شومیزی نیز برای سفرهای با حال و هوای شاد دوستانه، یک انتخاب عالی محسوب می‌شود.

سخن پایانی

داشتن استایل راحت و شیک، مهم‌ترن راز تجربه کردن یک سفر شاد و بی‌دردسر است، در این مطلب، راهنمایی 0 تا 100 ست کردن بهترین استایل برای سفرهای کاری و تفریحی، خدمت شما عزیزان ارائه شد، اگر شما هم سفر خاصی پیش رو دارید و می‌خواهید در سفر پیش رو یک استایل راحت و شیک داشته باشید، نکات مطرح شده در این مطلب را از یاد نبرید.

آدرس فروشگاه حضوری: تهران ستارخان خ صحرایی پاساژ پارسیان طبقه همکف پلاک ۲۰-۳۱۴.

همه درگاهای بانکی

تمامی درگاه‌های پرداخت

دارای نماد اعتماد