Placeholder image

مقالات مرتبط

بهترین رنگ‌های شومیز مانتویی را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین رنگ‌های شومیز مانتویی را چگونه انتخاب کنیم؟

در بین لباس‌های زنانه شومیز کاربرد و محبوبیت زیادی دارد و در مدل‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود. انتخاب رنگ مناسب شومیز کمک می‌کند استایل شیک و زیبایی داشته باشید و مورد توجه دیگران قرار بگیرید. برای انتخاب رنگ شومیز مانتویی باید به موارد مهمی مانند تناژ پوست خود توجه کنید. همچنین رنگ شومیز مانتویی باید با موقعیت و مکانی که در آن شرکت می‌کنید مطابقت داشته باشد. در مقاله پیش رو بهترین رنگ‌های شومیز مانتویی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

شومیز مانتویی چیست؟

شومیز نوعی لباس پوشیده زنانه است که انواع مختلفی دارد و یکی از آنها شومیز مانتویی نام دارد. این لباس نسبت به سایر شومیزها قد بلندتری دارد و برای بیرون از محیط خانه مناسب است. قد شومیز مانتویی تا زانو و بالاتر از زانو است و با شلوار و شال پوشیده می‌شود. در تهیه این شومیز از پارچه‌های خنک و سبک مانند لنین استفاده می‌شود و برای فصل بهار و تابستان به کار می‌رود. از انواع آن می‌توان به شومیز مانتویی بلند جلو باز، شومیز مانتویی جلو باز بغل چاکدار و شومیز بلند جلو بسته اشاره کرد. طرح و رنگ شومیز مانتویی بسیار متنوع است و هرکس با هر سلیقه‌ای می‌تواند آن را انتخاب کند.

نحوه ست کردن شومیز مانتویی

ست کردن شومیز مانتویی برای بسیاری از خانم‌ها دغدغه است. برای ست کردن این لباس باید اصول و قواعدی را رعایت کنید که مهمترین آنها توجه به رنگ پارچه است. رنگ شومیز باید با رنگ سایر لباس‌ها هماهنگ باشد تا ظاهر یکدست و مرتبی از شما به نمایش بگذارد. شومیز مانتویی از آن دسته پوشاکی است که به دلیل داشتن قد کوتاه با انواع استایل‌ها سازگاری دارد و کافی است طرح و رنگ آن را مطابق با دیگر آیتم‌های استایل خود انتخاب کنید.

شومیز

شومیز مانتویی مناسب برای پوست روشن

افرادی که پوست روشن و سردی دارند، بهترین رنگ شومیز مانتویی برای آنها رنگ آبی است. افرادی که پوست روشن یا سرد دارند نباید از رنگ‌های تیره استفاده کنند، به این منظور علاوه بر انتخاب یک شومیز روشن باید سایر آیتم‌های استایل رنگ روشنی داشته باشند.

برخلاف تصور شومیز رنگ سفید برای این دسته از افراد مناسب نیست و در صورتی که تمایل دارید از شومیز سفید استفاده کنید بهتر است آن را با یک کلاه آبی ست نمایید. شومیز مانتویی بنفش روشن، صورتی و سبز ملایم از بهترین پیشنهادها برای افرادی هستند که پوست سفیدی دارند.

این رنگ‌ها شاد و ترند هستند و در فصل بهار و تابستان انتخاب ایده‌آلی به شمار می‌روند. اگر به دنبال استایل جذاب‌تری هستید بهتر است از رنگ‌های متضاد استفاده کنید. استفاده از شومیز و شلوار همرنگ نیز گزینه خوبی برای افراد با پوست سرد است.

شومیز مانتویی مناسب برای پوست تیره

افرادی که دارای پوست رنگ قهوه‌ای روشن هستند در دسته‌بندی پوست گرم قرار می‌گیرند و باید شومیز مانتویی با رنگ‌های روشن مانند کرم، سفید و نسکافه‌ای استفاده کنند. یکی از رنگ‌های پیشنهادی برای این دسته از افراد آبی مایل به بنفش است که با پوست‌های سبزه به زیبایی هماهنگ می‌شود. انتخاب رنگ از طیف‌های قرمز و نارنجی نیز به افرادی که پوست گرمی دارند پیشنهاد می‌شود. شومیزهای زرد و لیمویی از دیگر گزینه‌های مناسب برای این دسته از افراد به‌خصوص دختران جوان هستند.

اگر پوست گرمی دارید به راحتی می‌توانید از شومیز سفید استفاده کنید و حتی در استایل خود موارد دیگر مانند تیشرت سفید، کتانی سفید یا شلوار سفید به کار ببرید. در واقع می‌توان گفت هر موقع که نمی‌دانید چه شومیزی انتخاب کنید به سراغ رنگ سفید بروید. استفاده از رنگ‌های تیره یا رنگ‌های سرمه‌ای، آبی روشن و خاکستری روشن برای افراد با پوست گرم مناسب نیستند و در صورت تمایل به پوشیدن آنها بهتر است در انتخاب سایر موارد استایل خود دقت کنید.

شومیز

شومیز مانتویی مناسب برای پوست خنثی

سومین تناژ پوست به پوست خنثی تعلق دارد. افرادی که دارای پوست خنثی هستند از پوست‌هایی به رنگ گندمی برخوردارند. از مهمترین مزیت این افراد می‌توان به انتخاب اغلب رنگ‌های شومیز مانتویی اشاره کرد. فقط کافی است علاوه بر انتخاب رنگ به طرح شومیز و نحوه استایل کردن پوشش خود توجه ویژه‌ای داشته باشید. از بین بهترین مواردی که برای پوست‌های سرد و پوست‌های گرم ذکر شد می‌توانید به انتخاب شومیز مانتویی مورد علاقه خود بپردازید.

برای مثال رنگ سفید آبی و آبی مایل به بنفش از بهترین رنگ‌ها برای پوست خنثی هستند. شومیز مانتویی سبز، قرمز و خاکستری برای مواقع خاص نیز ازجمله بهترین انتخاب هستند. یکی از زیباترین استایل‌ها برای این افراد ست کردن شومیز مانتویی آبی روشن با شال آبی آسمانی و کلاه سفید رنگ است. افراد با پوست خنثی که به رنگ سبز علاقه‌مند هستند باید به سراغ طیف‌هایی بروند که تناژ تیره دارند و با تیرگی پوست آنها کاملا هماهنگ است. پس از انتخاب انواع شومیز مانتویی با هر رنگ در جهت تکمیل استایل خود از انواع شلوارهای جین و پارچه‌ای راسته، مام استال یا بگ استفاده کنید.

انتخاب اکسسوری مناسب با شومیز مانتویی

پس از آن که رنگ مناسب با پوست خود را انتخاب کردید به سراغ اکسسوری بروید. اگر رنگ شومیز روشن است از شلوار، شال یا روسری کرمی و زغالی استفاده کنید. همچنین کفش‌های قرمز و زیورآلات رنگارنگ استایل شما را بی‌نظیر جلوه می‌دهند. برای شومیزهایی با رنگ خنثی یا همرنگ با جواهرات نقره‌ای یا طلایی اکسسوری‌های متنوعی را می‌توانید انتخاب کنید.

برای مثال گوشواره‌های بزرگ با این رنگ از شومیزها کاملاً مطابقت دارند. برای شومیزهای مانتویی در استایل رسمی از شلوار راسته، کفش‌های پاشنه پهن یا صندل‌های تخت استفاده کنید. اگر به دنبال استایل ایده‌آل هستید بهتر است پس از انتخاب طرح و رنگ شومیز مانتویی سایر آیتم‌ها را به درستی انتخاب کنید. در این حالت ظاهر شما کاملاً هماهنگ و مرتب به نظر می‌رسد و تحسین دیگران را به دنبال خواهد داشت.

سخن پایانی

امیدواریم با خواندن مقاله امروز به بهترین تصمیم جهت انتخاب رنگ‌های شومیز مانتویی با توجه به تناژ پوست خود دست پیدا کنید. در نظر گرفتن رنگ پوست کمک بسزایی می‌کند تا بهترین رنگ شومیز مانتویی را انتخاب کنید و از استایل شیک و زیبای خود لذت ببرید.

آدرس فروشگاه حضوری: تهران ستارخان خ صحرایی پاساژ پارسیان طبقه همکف پلاک ۲۰-۳۱۴.

همه درگاهای بانکی

تمامی درگاه‌های پرداخت

دارای نماد اعتماد