Placeholder image

مقالات مرتبط

راهنمای ست کردن شومیز مانتویی با انواع لباس

راهنمای ست کردن شومیز مانتویی با انواع لباس

این روزها شومیز مانتویی، به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مانتوی زنانه تبدیل شده است که بین دختر‌خانم‌های ایرانی، طرفداران زیادی پیدا کرده است، اگر شما هم جزو دسته دختران عاشق شومیزهای کلاسیک یا اسپرت باشید احتمالا این سوال مهم در ذهن شما ایجاد شده است که چگونه می‌توانید مثل خوشتیپ‌ها شومیز مانتویی‌تان را با انواع لباس، ست کنید و یک استایل خاص و منحصر به فرد برای خودتان خلق کنید.

در این مقاله قرار است سری به دنیای جذاب خلاقیت‌های رنگی در ست کردن لباس‌های زنانه بزنیم و راز و رمزهای ست کردن شومیز مانتویی با انواع لباس را مطرح کنیم، با ما همراه باشید تا از 0 تا 100، ترفندهای ریز و درشت ست کردن شومیز مانتویی با انواع شال، شلوار، دامن، اکسسوری و .... را مرور کنیم.

شومیز

شومیز مانتویی چیست؟

اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که نمی‌توانید شومیز مانتویی را از سایر مدل‌های مانتو زنانه تشخیص دهید بهتر است در ابتدا کمی بیشتر با مدل دوخت و پارچه شومیز مانتویی زنانه آشنا شوید و سپس به سراغ‌ انواع تکنیک‌های ست کردن شومیز مانتویی دخترانه با لباس‌های مختلف، برویم.

شومیز مانتویی، نوعی مدل مانتوی زنانه است که اصولا قد آن تا زیر باسن، می‌رسد و در مدل‌های مختلف جلو باز، دکمه‌دار، بی‌دکمه، زیپی، جلو بسته و .... دوخته می‌شود. شومیزهای مانتویی با توجه به مدل دوخت و طرح پارچه، در مکان‌های عمومی و رسمی کاربرد دارند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و خلاقیت‌تان، استایل‌های متنوعی را با یک شومیز مانتویی، ست کنید.

5 ایده برای ست کردن شومیز مانتویی با انواع لباس

ست کردن شومیز مانتویی با انواع لباس، کار سختی نیست و تنها کمی خلاقیت و سلیقه به خرج دادن می‌طلبد، در ادامه با توجه به مد روز و سلیقه اکثر دختر خانم‌های ایرانی، پیشنهادهایی برای ست کردن شومیز مانتویی با لباس‌های مختلف ارائه می‌شود، شما می‌توانید تماما از ایده‌های زیر استفاده کنید یا بنا بر سلیقه خودتان، خلاقیت و ایده پردازی‌تان را نیز چاشنی ایده‌های مطرح شده کنید و استایل‌های جدیدتری خلق کنید!

 ست شومیز مانتویی با شلوار لگ

دسته شلوارهایی که کاملا چسبان و تنگ هستند، شلوار لگ نام دارند، ست کردن این مدل شلوار‌ها با مدل‌های شومیز مانتویی آزاد و گشاد، یک پیشنهاد فوق العاده محسوب می‌شود که بهتر است شما نیز آن را امتحان کنید. البته فراموش نکنید که مدل‌های شلوار لگ، کاملا تنگ و چسبان هستند و به دلیل اینه مدل‌های مختلف شومیز مانتویی، کوتاه هستند و قد آن‌ها تا پایین‌تر از باسن نمی‌رسد اگر روی حجاب‌تان حساس هستید و از چادر نیز استفاده نمی‌کنید بهتر است از این ست شومیز مانتویی و شلوار استفاده نکنید چون در این ترکیب شومیز و شلوار، اندام‌های ران شما کاملا نمایان خواهند شد.

ست شومیز مانتویی با شلوار دامنی

ست کردن شومیز مانتویی با شلوار دامنی، انتخاب دختر خانم‌های جسوری است که اهل امتحان کردن استایل‌های متفاوت و جدید هستند! اگر شما هم به این ترکیب علاقه دارید پیشنهاد می‌شود از مدل‌های شومیز مانتویی کاملا ساده و راحت، همراه شلوار دامنی با مدل ساده اما رنگ متضاد استفاده کنید تا تناقض رنگی بین شومیز مانتویی و شلوار دامنی‌تان، یک تیپ متفاوت و منحصر به فرد برای شما ایجاد کند. بهتر است طرح و رنگ و مدل شلوار دامنی که انتخاب می‌کنید با مدل و رنگ شومیزتان در تضاد کامل باشد تا با ایجاد تناقض بین شومیز مانتویی و شلوار دامنی، یک هارمونی چشم نواز در استایل شما ایجاد شود و خوشتیپ‌تر دیده شوید.

ست شومیز مانتویی با دامن

مدل‌های مختلف شومیز مانتویی را با دامن نیز می‌توان امتحان کرد اما باید مراقب باشید که زمان ست کردن شومیز مانتویی و دامن، حتما از شومیزهای اندازه و کاملا کوتاه استفاده کنید چون مدل‌های مختلف دامن، کاملا  آزاد و راحت هستند و اندام‌های میان تنه شما یعنی باسن و ران را می‌پوشانند و به همی دلیل نیازی نیست که برای ایجاد حجاب بیشتر از شومیز مانتویی بلند در کنار دامن استفاده کنید چون این کار استایل شما را خراب خواهد کرد.

شومیز

ست شومیز مانتویی و جلیقه

ست کردن شومیز مانتویی با جلیقه، یک پیشنهاد متفاوت است که اصولا باب میل همه دختر خانم‌ها نیست! اصولا بانوانی که به استایل‌های کلاسیک و سنتی علاقه دارند، بیشتر جذب ست شومیز مانتویی و جلیقه می‌شوند؛ اصولا در این مدل استایل، شومیزهای مانتویی ساده با جلیقه‌های کلاسیک و شلوارهای لی مشکی رنگ و پوتین، پوشیده می‌شوند. اگر اکنون در فصل‌های سرد سال، به سر می‌برید و اهل استایل‌های متفاوت و جسورانه هستید پیشنهاد می‌شود برای یک بار هم که شده ست کردن شومیز مانتویی و جلیقه را امتحان کنید.

ست شومیز مانتویی با شلوار بگ

این روزها شلوار بگ، به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های شلوارلی بین دختران ایرانی تبدیل شده است که اصولا از آن در انواع مدل‌های استایل کلاسیک، اسپرت و .... استفاده می‌کنند. شلوار لی بگ در ست کردن شومیز مانتویی نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد و شما می‌توانید این مدل شلوار را با انواع مختلف شومیز مانتویی، امتحان کنید و یک استایل خاص و متفاوت را برای خودتان خلق کنید. برای ست کردن شومیز مانتویی و شلوار بگ، دست شما برای ایده پردازی‌های خلاقانه بازتر است چون این مدل طرح و دوخت این مدل شلوار، کاملا متناسب با مدل دوخت شومیز مانتویی‌های ایرانی است و می‌توانید با خیال راحت به کمک آن، استایل‌های تازه و خلاقانه برای خودتان ایجاد کنید و لذت ببرید.

سخن پایانی

در این مقاله، پرطرفدارترین ایده‌ها برای ست کردن شومیز مانتویی با انواع لباس، مرور شد. اگر شما هم اهل پوشیدن شومیز مانتویی هستید و دلتان می‌خواهد که یک تغییر و تنوع چشمگیر را در استایل‌تان زمان پوشیدن شومیز مانتویی ایجاد کنید می‌توانید با خیال راحت، از ایده‌های مطرح شده در این مقاله استفاده کنید و تنها با اعمال تغییرات کوچک و ساده، استایلی جذاب‌تر برای خودتان خلق کنید.

فراموش نکنید که ایده‌های مطرح شده در این مطلب، برای ست کردن شومیز مانتویی و انواع لباس، کاملا سلیقه‌ای هستند و تنها برای باز شدن ذهن شما جهت ایده پردازی در دنیای مدل و لباس، مطرح شده‌اند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و خلاقیت خودتان، ایده‌های جدید و جذاب‌تری را برای ست کردن شومیز مانتویی‌تان با انواع لباس، اجرا کنید.

آدرس فروشگاه حضوری: تهران ستارخان خ صحرایی پاساژ پارسیان طبقه همکف پلاک ۲۰-۳۱۴.

همه درگاهای بانکی

تمامی درگاه‌های پرداخت

دارای نماد اعتماد