Placeholder image

مقالات مرتبط

نحوه ست کردن شومیز با اکسسوری‌های ترند

نحوه ست کردن شومیز با اکسسوری‌های ترند

استایل مهمترین بخش ظاهر هر فردی است که توجهات را به خود جلب می‌کند. ست کردن لباس با اکسسوری مسئله مهمی است که به دغدغه بسیاری از خانم‌های ایرانی تبدیل شده است. همچنین شومیز از محبوب‌ترین لباس‌ها بین خانم‌ها بوده که در بسیاری از مجالس و مهمانی‌ها از آن استفاده می‌کنند. هماهنگی شومیز با اکسسوری استایل بسیار شیک و زیبایی به وجود می‌آورد و می‌تواند شیک‌پوشی فرد را دوچندان کند. در مقاله امروز همراه ما باشید تا با نحوه ست کردن شومیز با اکسسوری‌های ترند بیشتر آشنا شوید.

انتخاب رنگ در ست کردن شومیز با اکسسوری‌های ترند

یکی از مهمترین موارد در ست کردن شومیز با اکسسوری توجه به رنگ است، در واقع با رعایت رنگ می‌توان به یک استایل بی‌نقص دست پیدا کرد. ناهماهنگی میان رنگ‌ها باعث به وجود آمدن ایراد در استایل و اندام شده و شما را شلخته و ناخوشایند نشان می‌دهد. به همین دلیل در قدم اول باید با رنگ‌های اولیه و ثانویه آشنا شوید.

رنگ‌های اولیه شامل آبی، قرمز و زرد و رنگ‌های ثانوییه شامل سبز، بنفش و نارنجی هستند. همچنین رنگ پوست در هماهنگی رنگ شومیز و اکسسوری بسیار مهم است؛ زیرا اکسسوری‌ها با پوست تماس زیادی دارند. باید اکسسوری‌هایی انتخاب کنید که با رنگ پوست شما هماهنگ هستند، مثلا اگر پوست شما سرد و سفید است بهترین گزینه برای انتخاب اکسسوری پلاتین و طلای سفید خواهد بود.

در صورت داشتن رنگ پوست گرم نیز اکسسوری‌هایی که زرد هستند انتخاب مناسبی به شمار می‌روند. اکسسوری‌هایی را انتخاب کنید که از رنگ شومیز تیره‌تر یا روشن‌تر هستند و بهتر است که کاملا یک‌رنگ با لباس نباشند. ترکیب رنگ‌های خنثی و جیغ کمک می‌کند استایل متفاوت و زیبایی داشته باشید و از این لحاظ برای دورهمی‌ها مناسب است.

اکسسوری

ست کردن مدل‌های مختلف شومیز با اکسسوری

شومیزها انواع گوناگونی دارند که هر کدام برای استایل‌های رسمی، اسپرت و... مناسب هستند. در صورتی که استایل رسمی انتخاب کردید بهتر است به سراغ اکسسوری‌هایی بروید که دارای سنگ‌های زینتی هستند و برای بهتر دیده شدن سنگ‌های اکسسوری باید شومیزی را انتخاب کنید که با زیورآلات کمی تضاد داشته باشد.

برای مثال در صورت انتخاب شومیز زنانه بلند به رنگ آبی باید جواهراتی را انتخاب کنید که سنگ‌های فیروزه‌ای دارد.علاوه‌براین شومیزهای تابستانی را می‌توان به مدل‌های اسپرت نسبت داد چرا که آزاد و سبک هستند. برای ست کردن شومیزهای اسپرت با اکسسوری بهترین ترکیب هماهنگ بودن رنگ‌های آنها است. از طرفی پیشنهاد می‌شود با شومیزهای تابستانه اکسسوری‌هایی با رنگ سرد ست کنید تا استایل جذاب و بی‌نقصی داشته باشید.

توجه به ابعاد اکسسوری‌ها

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که برای ست کردن شومیز و اکسسوری باید در نظر بگیرید ابعاد و سایز اکسسوری‌ها است. اکسسوری‌هایی که دارای ابعاد بزرگ یا شکل‌های شلوغ هستند با شومیزهای تک‌رنگ یا ساده ترکیب فوق‌العاده‌ای به وجود می‌آورند. علاوه‌بر آن اکسسوری‌های ظریف و ساده برای شومیزهای طرح‌دار و رنگی مناسب هستند.

برای این که استایل مناسبی داشته باشید به خانم‌هایی که قد کوتاهی دارند پیشنهاد می‌شود تا جای ممکن از اکسسوری‌های بزرگ استفاده نکنند؛ اما خانم‌های قد بلند مشکلی از این بابت ندارند و حتی زیورآلات بزرگ می‌تواند تاثیر مثبتی بر روی استایل و دیده شدن آنها داشته باشد. اندازه شومیز نیز باید با اندازه اکسسوری مطابقت داشته باشد، به این منظور شومیزهایی که سایز بزرگی دارند باید با اکسسوری‌های ظریف ست شوند.

اکسسوری

توجه به مدل‌های اکسسوری

اکسسوری انواع گوناگونی دارد که هر کدام برای بخشی از استایل استفاده می‌شوند. یکی از باورهای غلط خانم‌ها این است که تصور می‌کنند همیشه باید از طلا یا نقره استفاده کنند. در صورتی که شومیز را می‌توان با ساده‌ترین و ارزان‌ترین اکسسوری‌ها مانند کمربند یا ساعت مچی ست کرد. ساعت مچی از جذاب‌ترین مدل‌های اکسسوری شناخته می‌شود که در استایل زنانه کاربرد زیادی دارد.

البته، تناسب رنگ، اندازه و مدل ساعت با شومیز باید رعایت شود، برای مثال ساعت‌های لوکس و پر زرق و برق را با شومیزهای ساده و تک‌رنگ استایل کنید. همچنین اگر از شومیزهای شلوغ و طرح‌دار استفاده می‌کنید به سراغ ساعت‌هایی بروید که ظریف و ساده هستند. گردنبند نیز از پرطرفدارترین اکسسوری‌ها برای بانوان محسوب می‌شود و تقریباً با هر استایلی می‌توان از آن استفاده کرد.

اگر شومیز شما یقه ۷ است گردنبندی را استفاده کنید که اندازه بلندی دارد، در این صورت بالاتنه را کشیده‌تر نشان می‌دهد و برای افرادی که قد کوتاهی دارند انتخاب ایده‌آلی است. کیف را می‌توان یکی دیگر از مدل‌های اکسسوری به شمار آورد که تکمیل‌کننده استایل است، کیف‌هایی که شلوغ و دارای جزئیات زیادی هستند باید با شومیزهای کلاسیک و مینیمال ست شوند.

نحوه ست کردن انواع شومیز با اکسسوری

برای ست کردن انواع شومیز و اکسسوری‌های ترند می‌توانید از پیشنهادهای زیر استفاده کنید:

شومیز گلدار و اکسسوری ساده

ست کردن شومیز شلوغ و اکسسوری شلوغ اشتباه بسیار بزرگی است که استایل شما را زننده نشان می‌دهد. برای ست شومیزهای گلدار یا طرح‌های شلوغ باید از اکسسوری‌های ساده و تک‌رنگ استفاده کنید.

شومیز مشکی و اکسسوری قرمز

شومیز مشکی یکی از پرطرفدارترین لباس‌ها است که برای ست کردن آن باید از رنگ‌های جیغ مانند قرمز برای اکسسوری استفاده کنید. در چنین حالتی جذابیت استایل شما دوچندان می‌شود.

شومیز رنگی و اکسسوری رنگی

یکی از زیباترین استایل‌ها ست کردن شومیز رنگی با اکسسوری‌های رنگی است. البته باید از رنگ‌های مکمل یا متضاد تکمیل‌کننده استفاده کنید، برای مثال برای شومیزهای روشن اکسسوری‌های مکمل با رنگ تیره انتخاب کنید.

اکسسوری

شومیز و پابند

از استایل‌های فوق جذاب برای تابستان ست کردن شومیز با پابند است. به این منظور پیشنهاد می‌شود از شومیزهای روشن مانند کرمی یا شیری رنگ به همراه پابندهای نگین‌دار استفاده کنید.

شومیز غیررسمی

اکسسوری مناسب برای ست کردن با شومیزهای غیررسمی جواهرات ساده و نیم‌ست است. استفاده از جواهرات پر زرق و برق با شومیزهای غیررسمی انتخاب اشتباهی خواهد بود.

اکسسوری بی‌رنگ

اکسسوری‌های بی‌رنگ که در واقع به رنگ نقره‌ای هستند بهترین انتخاب برای انواع شومیزها به شمار می‌روند. در این صورت اگر نمی‌دانید با شومیز خود چه نوع اکسسوری انتخاب کنید حتماً به سراغ زیورآلات نقره‌ای بروید.

سخن پایانی

در مقاله امروز تلاش کردیم نحوه ست کردن شومیز با اکسسوری‌های ترند را بررسی کنیم. با مطالعه این مقاله استایل مناسب خود را انتخاب کنید و در مهمانی‌ها و مجالس خوش بدرخشید. شومیز و اکسسوری هر دو از کاربردی‌ترین پوشاک هستند که می‌توانند استایل جذابی برای شما به وجود آورند، همچنین در بسیاری از مکان‌ها قابل استفاده هستند.

آدرس فروشگاه حضوری: تهران ستارخان خ صحرایی پاساژ پارسیان طبقه همکف پلاک ۲۰-۳۱۴.

همه درگاهای بانکی

تمامی درگاه‌های پرداخت

دارای نماد اعتماد