Placeholder image

مقالات مرتبط

زیر مانتو ساحلی چی بپوشیم؟



پوشیدن مانتو ساحلی یکی از راحت‌ترین و جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای روزهای گرم سال است، اما شاید بعضی از خانم‌ها موقع پوشیدن این نوع مانتو توی خیابون یا مکان‌های عمومی احساس راحتی نکنند و نگران باشن که موقع راه رفتن یا نشستن، مانتو بیش از حد بالا بره یا بخوان پوشش مناسبی برای زیر مانتو ساحلی بپوشند. ما دراین مقاله برای رفع این دغدغه‌ها، چند تا پیشنهاد داریم که شامل ساپورت، جوراب شلواری، جوراب ساق بلند و شلوارک نازک است که می‌تونه کمکتون کنه با خیال راحت از استایل خود با مانتو یا پیراهن ساحلی لذت ببرید پس تا انتها همراه سرمه کالکشن باشید.


زیر مانتو ساحلی چی بپوشیم تا احساس راحت تری داشته باشیم ؟


ساپورت

اولین و شاید یکی از راحت‌ترین گزینه‌ها برای جایگزین شلوار زیر مانتو ساحلی، ساپورت‌های نازک یا ضخیم‌تره و به خاطر اینکه چسبان و پوشیده است، در میان خانم ها انتخاب پرطرفداری به حساب میاد. ساپورت باعث میشه احساس راحتی داشته باشید، هم می‌تونید از طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی که موجوده، استفاده کنید و استایل خودتون رو به‌روز کنید. مثلاً ساپورت مشکی یه گزینه همیشگی و شیکه که با هر رنگ مانتو ساحلی هماهنگ می‌شه. اگه دوست دارید رنگی‌تر لباس بپوشید، ساپورت‌های رنگی یا طرحدار هم انتخابای خیلی خوبی هستن که می‌تونید ازشون استفاده کنید.





زیر مانتو ساحلی چی بپوشیم؟



جوراب شلواری


جوراب شلواری هم به تازگی یکی دیگه از گزینه‌های بسیار پرطرفداره به‌خصوص اگه دلتون می‌خواد یه پوشش سبک و خنک زیر مانتو ساحلی داشته باشید، جوراب شلواری‌های نازک رنگ پا یا مشکی انتخاب بسیار خوبی هستند. این مدل جوراب‌ها خیلی نازک و راحت هستند و به‌خاطر اینکه حس سنگینی ندارند، برای روزهای گرم‌تر خیلی مناسب اند.

جوراب ساق بلند

جوراب ساق بلند رنگ پا یا مشکی هم یه انتخاب راحت و ساده است که می‌تونید به‌راحتی با مانتو ساحلی‌تون ست کنید. این جوراب‌ها برای کسانی که دوست دارن پوشش بیشتری داشته باشند ولی همچنان به دنبال یه استایل راحت و سبک هستن، مناسب است. جوراب ساق بلند بیشتر به درد مانتوهایی می‌خورد که خیلی بلند نیستند و شاید یه قسمت از پاهاتون مشخص باشه. اینجاست که جوراب ساق بلند رنگ پا یا مشکی به‌عنوان یه راه‌حل خوب می‌تونه خیال شما رو از پوشش کامل راحت کند.




زیر مانتو ساحلی چی بپوشیم؟




شلوارک‌های نازک

یکی دیگه از گزینه‌های کاربردی برای پوشیدن زیر مانتو ساحلی، شلوارک های نازک است که بسیار سبک هستند و اگر تمایل به پوشیدن ساپورت ندارید، می‌تونید با یه شلوارک نازک به راحتی استایلتون رو کامل کنید. این شلوارک‌ها معمولاً برای مانتوهایی که بلند هستند و ممکنه موقع راه رفتن یا نشستن بالا برن، گزینه خیلی خوبی به شمار می‌آیند.

نتیجه‌گیری: راحتی و استایل، هر دو مهمه!

در نهایت، انتخاب اینکه زیر مانتو ساحلی چی بپوشید، کاملا به سلیقه و نیاز خودتون بستگی داره. اگه از نظر راحتی یا پوشش دغدغه‌ای دارید، با انتخاب‌های متنوع مثل ساپورت، جوراب شلواری، جوراب ساق بلند یا شلوارک که در این مقاله به شما معرفی کردیم می‌تونید هم ظاهرتون رو زیبا نگه دارید و هم با خیال راحت به فعالیت‌های روزمره‌تون بپردازید واحساس معذب بودن نکنید. اما مهم‌ترین نکته اینه که با استایلی که انتخاب می‌کنید، هم راحت باشید و هم اعتماد به نفس داشته باشید، ممنون که تا پایان همراه سرمه کالشکن بودید برای خرید اینترنتی مانتو ساحلی همین الان به وبسایت سرمه کالکشن مراجعه کنید.

آدرس فروشگاه حضوری: تهران ستارخان خ صحرایی پاساژ پارسیان طبقه همکف پلاک ۲۰-۳۱۴.

همه درگاهای بانکی

تمامی درگاه‌های پرداخت

دارای نماد اعتماد